Reklamace půjčky a hypotéky od Moneta money bank
Spokojenost klienta je pro Moneta Money Bank klíčovou zásadou při poskytování služeb svým klientům. Při reklamaci nebo stížnosti se klient setká s proaktivním postojem ze strany banky, což svědčí o tom, že banka má za cíl svým klientům poskytovat skutečně pouze perfektní servis a svým klientům naslouchá. Jakákoliv reklamace a stížnost je tedy důkladně prošetřena tak, aby se neustále vyvíjely služby a produkty, které budou klientům bezchybně sloužit. Pokud se tedy rozhodnete některý z produktů Moneta Money bank reklamovat, sepsali jsme pro vás podrobný postup.
Reklamace
Reklamovat můžete jakýkoliv nesprávný postup Moneta Money Bank a žádat, aby tento nesprávný postup byl okamžitě napraven, Reklamovat lze jakékoliv bankovní produkty a služby.
Podání stížnosti
Stížnost můžete podat v případě, že jste nespokojeni s poskytnutou službou, s jednáním zaměstnance, s výsledkem reklamace a v mnoha dalších případech.
Reklamaci nebo stížnost lze podat několika možnými způsoby
Osobně na pobočce Moneta a to nejlépe v pobočce, která vede váš účet
Prostřednictvím dopisu písemně na pobočku banky - adresa pro písemný styk: MONETA Money Bank, a.s., Vyskočilova 1422/1a, 140 28 Praha 4
Telefonicky a to na číslo zákaznické linky 224 443 636
S využitím zaslání zprávy z internetového bankovnictví
Na webových stránkách Moneta vyplněním příslušného online formuláře
Náležitosti, které musí reklamace splňovat
Jméno, příjmení, datum narození, u OSVČ pak dále IČO a název
Kontaktní údaje na vás - adresa, mail, telefonní kontakt
Číslo úvěru, nebo karty, které reklamujete
Váš detailní popis situace - co a proč reklamujete, doplňte důležitá data, částky atp
Doklad, který dokazuje vaše tvrzení. V případě sporné platby jsou takovým dokladem např. ústřižek České pošty, výpis z účtu atd.
Pamatujte, že banka je oprávněna si vyžádat případné další dokumenty, které budou pro zdárné vyřešení reklamace třeba a lhůta během které doplníte veškeré dodatečně vyžádané dokumenty, se do běžné reklamační lhůty nezapočítává. V případě, že vyžádané dokumenty nepředložíte, má banka právo vaši reklamaci zamítnout. Na vyřízení reklamace má banka 30 dnů. Pakliže banka není schopna 30.ti denní lhůtu dodržet, má povinnost o této skutečnosti řádně a včas klienta informovat.
Lhůta pro podání reklamace
Důrazně doporučujeme reklamaci produktů a služeb řešit okamžitě, bez zbytečné časové prodlevy. Maximální lhůta pro reklamaci platebních a finančních transakcí je stanovena na 13 měsíců.
O výsledku reklamace banka zpravidla klienta informuje stejným komunikačním kanálem, jaký byl využit pro podání reklamace, pakliže klient výslovně neuvede jinak.
A pokud vás výsledek reklamace neuspokojí, můžete se obrátit na Ombudsmana pro klienty Moneta a to rovněž za použití následujících možností:
Písemně na adresu: Moneta Money Bank, a. s., Ombudsman pro klienty, Vyskočilova 1422/1a, 140 28 Praha 4
Vyplněním formuláře na webových stránkách Monety - sekce Kontaktujte nás, Ombudsman pro klienty
Prostřednictvím internetového bankovnictví
Případně lze spory vzniklé v rámci reklamačního řízení:
- příslušným soudem
- finančním arbitrem ČR, a to v souladu se zákonem č. 229/2002 Sb.
- rozhodčím řízením, pokud je rozhodčí doložka mezi Bankou a klientem pro řešení tohoto sporu sjednána.