Alphabet Inc.
(GOOGLE): Společnost Alphabet, jedna z nejziskovějších akcií na trhu, zaznamenala v prvním čtvrtletí růst tržeb o 22,9 %. Navzdory nedávnému oslabení YouTube, které je pravděbodobně dočasné, dosahuje společnost Alphabet působivého růstu v oblasti reklamy ve vyhledávání a cloudových služeb.
Salesforce Inc (CRM)
Salesforce je největším poskytovatelem softwaru pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) a služeb cloud computingu. Společnost bude i nadále těžit z křížového prodeje a upsellingu stávajícím zákazníkům a v současné době představuje jednu z nejlepších dlouhodobých investičních příležitostí v softwarovém průmyslu.
Advanced Micro Devices Inc (AMD)
Společnost Advanced Micro Devices je předním výrobcem polovodičů (čipů). Společnost AMD v posledních letech mimořádně působivě plní svůj produktový plán, zejména pokud jde o rodinu serverových procesorů EPYC. Serverové čipy EPYC společnosti AMD nadále získávají podíl na trhu oproti vedoucí společnosti Intel Corp. (INTC) a plánované uvedení procesorů na trh koncem roku 2022 bude znamenat další tlak na konkurenci.
Visa Inc
Visa, přední značka v oblasti kreditních karet a digitálních plateb, provozuje největší síť elektronických maloobchodních plateb na světě. Ve druhém čtvrtletí zaznamenala 25,4% nárůst příjmů, ale někteří analytici tvrdí, že globální přechod od hotovostních plateb k digitálním je ještě daleko, zejména na nerozvinutých světových trzích.
Broadcom Inc (AVGO)
Broadcom je výrobce polovodičů (čipů). V prvním čtvrtletí společnost zaznamenala 22,5% nárůst tržeb. V květnu společnost oznámila akvizici společnosti VMware Inc (VMW), přičemž si vybrala správný okamžik vzhledem k nedávnému oslabení technologických akcií a dočasným překážkám růstu způsobeným přechodem společnosti VMware z modelu založeného na licencích na model založený na předplatném. VMware bude pro Broadcom důležitým motorem růstu.
Mastercard Inc
Mastercard je další významná globální síť kreditních karet a digitálních plateb. Společnost není tak velká jako Visa, ale její akcie za posledních pět let vzrostly o 155 % ve srovnání se 115 % společnosti Visa. Společnost Mastercard si vybudovala defenzivní pozici na trhu plateb a probíhající globální přechod na digitální platby vytváří pro Mastercard příležitosti k dalšímu dlouhodobému zvyšování hodnoty.